Reklamacný poriadok
Tento reklamacný poriadok je platný od
1.1.2009 a ruší platnost predchádzajúcich reklamacných poriadkov.
Tento reklamacný poriadok je k dispozícii v sídle predávajúceho
alebo ako dokument na
www.pcprompt.sk .
I. Všeobecné ustanovenia
Reklamacný poriadok popisuje bežnú
obchodnú spoluprácu mezi kupujúcim a spolocnostou PC PROMPT, s.r.o
(dalej len predávajúci). Kupujúcí je povinný sa zoznámit s
Reklamacným poriadkom a Všeobecnými obchodnými podmienkami ešte pred
objednaním tovaru. Prevzatím tovaru od predávajúceho súhlasí s
nižšie uvedeným reklamacným poriadkom. V prípade, že tovar nie je
prevzatý osobne, rozumie sa za prevzatie tovaru okamžik jeho
predania prvým prepravcom.
Ako doklad o záruke (zárucný list) vystavuje firma PC PROMPT, s.r.o.
ku každému zakúpenému tovaru nákupný doklad (faktura – dalej len
zárucný list) s uvedenými všetkými potrebnými údajmi pre uplatnenie
záruky (názov tovaru, dlžka záruky, cena, množstvo, sériové
císlo....).
II. Dlžka záruky
Zárucná doba zacíná plynút dnom
prevzatia tovaru kupujícim, tj. dnom uvedeným na zárucnom liste.
Zákonná zárucná doba je obecne 24 mesiacov* pre fyzickú osobu (bez
ICO) . Predávajúci môže túto zákonnú lehotu predlžit. Dlžka zárucnej
doby je vždy vyznacená na zárucnom liste.
V rámci zákonnej zárucnej doby se
reklamácie riadia Obcianským zákoníkom s prihliadnutím k tomuto
reklamacnému poriadku.
*
Výnimku môže tvorit tovar predávaný so zlavou (tovar poškodený ,
použitý,nekompletný atd.)
III. Zárucné podmienky
I. Kupující je povinný bezprostredne po
prevzatí prekontrolovat spolu s dopravcom stav zásielky (pocet
balíkov, neporušenost pásky s firemným logom, poškodenie krabice)
podla priloženého prepravného listu. Kupujúci je oprávnený odmietnút
prevzatie zásielky, ktorá nie je v zhode s kupnou zmlouvou tým, že
zásielka je napr. neúplná alebo poškodená. Pokial takto poškodenú
zásielku kupující od prepravcu prevezme, je nevyhnutné poškodenie
popísat v odovzdávacom protokole prepravcu.
II. Miestom pre uplatnenie reklamácie je sídlo spolocnosti
PC PROMPT, s.r.o. , alebo autorizované servisné strediská ,
uvedené na stránke
www.pcprompt.sk .
III. V
prípade, že tovar bol zakúpený spotrebitelom s ICO musí
kupující uplatnovat túto reklamáciu priamo a len v autorizovanom
servise.
IV. Kupujúcí
doloží platnost záruky predložením nákupného dokladu, pokial bol v
minulosti tovar reklamovaný, tiež doloží doklad o reklamácii.
IV. Predávajúci
nezarucuje plnú kompatibilitu predaných súcastí s inými,
predávajúcim neschválenými súcastami, ani so softwarovými
aplikáciami .
V. Záruka
sa nevztahuje na poruchy vzniknuté použitím nesprávného alebo
chybného programového vybavenia , nesprávného spotrebného materiálu,
ani na prípadné škody v dôsledku toho vzniknuté. Dalej se záruka
nevztahuje na chyby vzniknuté zlou obsluhou, neodborným, alebo
neprimeraným zachádzaním, použitím a inštaláciou, které sú v rozpore
s uživatelskou príruckou, alebo poškodením úcinkami prepetia
v rozvodnej sieti.
VI. Záruka
se nevztahuje na tovar s porušenými ochrannými pecatami,
informatívnými nálepkami, sériovými císlami atd. Pecate a sériové
císla sú neoddelitelnou súcastou výrobku a žiadnym spôsobom
neobmedzujú právo zákazníka tovar používat a manipulovat s ním v
plnom rozsahu toho, k cemu je tovar urcený.
Dalej
sa záruka nevztahuje na poškodenie vzniknuté :
a) mechanickým poškodením tovaru
b)
elektrickým prepätím (viditelne spálené súciastky alebo plošné
spoje)
c)
používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojo teplotou,
prašnostou, vlhkostou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostrediu,
ktoré je príamo predajcom alebo výrobcom urcené
d)
neodbornou inštaláciou, požívaním, obsluhou, alebo zanedbaním
starostlivosti o tovar,
e) tovar
bol poškodený prírodnými živlami alebo vyššou mocou.
VII. Tovar
odovzdaný k reklamácii bude testovaný len na chyby písomne uvedené
kupujúcim (v reklamacnom formulári ).
LCD displej
Norma ISO 13406-2 - Každý LCD displej sa
skladá z minimálne 2,35 milionov subpixelov alebo tranzistorov
(15"), nie je z hladiska výrobných technológií prakticky možné
predchádzat stratám pixelov. V predaji môžu byt LCD s maximálne
desiatimi vadnými pixelmi.
IV. Spôsob vybavenia reklamácie
Ak sa jedná o poruchu ktorú je možné
odstránit, bude zariadenie opravené. Pokiat nie je oprava možná
a povaha poruchy nebrání obvyklému používaniu, môže se predávajúci
s kupujúcim dohodnút na primeranej zlave z ceny tovaru. V prípade
nemožnosti vyríešenia reklamácie žiadnou z uvedených možností, bude
kupujúcemu vystavený dobropis.
Za
spolocnost PC PROMPT , s.r.o.
schválil
Igor Gašparovic
výkonný riaditel